SMTP autentifikace na Sendmailu 8.11.2

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pátek Srpen 10 00:14:39 CEST 2001

RiGe <info na tree.sk> wrote:

> Prelozenim jsem myslel toto: "m4 mail.mc > /etc/mail/sendmail.cf"

To jsem tusil a to je take duvod naseho vzajemneho nedorozumeni.

> Tak tedy, vse konfiguracni radky, ktere jste mi napsal, umistnuji do
> "/usr/src/sendmail/cf/domain/domena.m4", soubor site.config.m4 v adresari
> /usr/src neni... Konfiguraci ze souboru domena.m4 nacitam v
> "/usr/src/sendmail/cf/cf/mail.mc" takto:
> DOMAIN(domena.m4)dnl

Takze jeste jednou.

APPENDDEF(`confENVDEF', `-DSASL')
APPENDDEF(`conf_sendmail_LIBS', `-lsasl')
APPENDDEF(`confLIBDIRS', `-L/usr/local/lib/sasl')
APPENDDEF(`confINCDIRS', `-I/usr/local/include')

Toto jsou konfiguracni direktivy ridici samotny preklad (kompilaci -
ne run-time konfiguraci) programu sendmail a museji byt tedy unisteny
do stromu jeho zdrojovych kodu. Konkretne devtools/Site/site.config.m4
(ktery musite zrejme vytvorit).

> Pokud tedy i toto existuje, kde to najdu? Je to jen novejsi verze?

IMHO, ja mam sendmail z rawhidu, ktery jiz podporu SASL obsahuje.

Vse ostatni jsou m4 makra vhodna k umisteni do /etc/mail/neco.mc pro
pozdejsi generaci sendmail.cf (to je to "m4 neco.mc >
/etc/sendmail.cf").

Pokud Vam nebude jeste neco jasne, klidne se zeptejte, ale mam dojem,
ze by Vam stacil i "mensi" a snaze ovladatelny kanon:-).

S pozdravem

Mila Kuchta