SMTP autentifikace na Sendmailu 8.11.2

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Srpen 8 21:47:37 CEST 2001

RiGe <info na tree.sk> wrote:

> Version 8.11.2
> Compiled with: LOG MATCHGECOS MIME7TO8 MIME8TO7 NAMED_BIND NETINET
>                NETUNIX NEWDB QUEUE SCANF SMTP USERDB XDEBUG
>

> Myslim, ze sendmail byl instalovan pri instalaci systemu, sam jsem ho
> nekompiloval, tak nevim.

Takze prekompilovat s:

APPENDDEF(`confENVDEF', `-DSASL')
APPENDDEF(`conf_sendmail_LIBS', `-lsasl')
APPENDDEF(`confLIBDIRS', `-L/usr/local/lib/sasl')
APPENDDEF(`confINCDIRS', `-I/usr/local/include')

v devtools/Site/site.config.m4

To by melo pridat do vyse uvedeneho vypisu featuru SASL.
Druhou moznosti je samozrejme stahnout binarky, v kterych je uz
podpora Simple Authentication and Security Layer zahrnuta.

S pozdravem

Mila Kuchta