SMTP autentifikace na Sendmailu 8.11.2

RiGe info na tree.sk
Čtvrtek Srpen 9 22:34:52 CEST 2001

Tak tedy, to mate pravdu, hokej v tom rozhodne mam...

Prelozenim jsem myslel toto: "m4 mail.mc > /etc/mail/sendmail.cf"

Tak tedy, vse konfiguracni radky, ktere jste mi napsal, umistnuji do
"/usr/src/sendmail/cf/domain/domena.m4", soubor site.config.m4 v adresari
/usr/src neni... Konfiguraci ze souboru domena.m4 nacitam v
"/usr/src/sendmail/cf/cf/mail.mc" takto:
DOMAIN(domena.m4)dnl

> Druhou moznosti je samozrejme stahnout binarky, v kterych je uz
> podpora Simple Authentication and Security Layer zahrnuta.

Pokud tedy i toto existuje, kde to najdu? Je to jen novejsi verze?

RiGe maniac