Vykon Linux routera/firewallu

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Čtvrtek Srpen 9 13:16:32 CEST 2001

Zdravim
Tam asi zalezi na tom, kolik dat Vam tam realne tece, nez jaka je max
rychlost site.
Ja uvazuji o necem podobnem - cca 20 serveru realny prutok dat dohromady
okolo 15-20Mbps (ve spicce).
Informoval jsem se vsude mozne a reseni nejakeho pocitace pro tyto ucely my
bylo nedoporuceno. Takze asi se budou kupovat nejaky sileny switche a
routery, co tyhle veci budou umet.
Je mi jasne, ze je to z financniho hlediska zajimavejsi, profesionalni
vybaveni tohoto druhu se pocita radove v milionech a super pocitac s Linuxem
vyjde radove na 10x levne.

            Pavel Rauš