Betrieve Novell

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Čtvrtek Srpen 9 16:34:32 CEST 2001

Jenze Btrieve byl koupeny od Novellu Pervasivem a udelal z toho
Pervasive.SQL... Programoval jsem kdysi v Magicu (ktery byl - je? -
bytostne zavisly na Btrievu) a kdyz jsem hledal informace o Btrievu,
tak jsem narazil na to, ze Pervasive.SQL je dalsim krokem v Btrievu.
Dle informaci by to melo mit stejne API rozhrani jako stary Btrieve.

Jinak vice viz: http://www.pervasive.com/support/where_btrieve.asp

Pokud Btrieve budete chtit koupit, tak vam IMHO stejne nic jineho
neprodaji...

S pozdravem

--

Richard Bukovansky

/*
 * Identify the flock of penguins
 */

- ./arch/alpha/kernel/setup.c (L-K 2.4.5)