HW na reset PC

Robert Madaj ml.linux.cz na istrobanka.sk
Neděle Srpen 19 19:23:11 CEST 2001

ja som dokonca volakedy pocul o takej ruskej
srande, ktora sledovala ring na porte (modem)
a ked to zvonilo viacej krat, tak to vysunulo
cdromku na ktorej bola paka, ktora dubla do resetu
:-)
(proti zamrznutej masine to ale nepomoze)

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk