Vmware a WIN2000

Čtvrtek Srpen 9 16:39:49 CEST 2001

> W2K maji u me alokovano po startu lehce pres 41MB, dal jsem jim proto k
> dispozici 64MB me fyzicke RAM. VMware si pak ukousne celkem 128MB. Pro ucely

	Proc by mel VMWare ukousnout 128MB, kdyz pro Win2k vyhradite 64MB?
Chybu bych hledal ve vasem nastaveni, vzhledem k tomu, ze jsem podobnou
konfiguraci provozoval vim, ze VMWare sam o sobe nejde pres 10MB (=>
neco kolem 75MB bych bral, 128MB ne)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno