problemova instalace rh7.1cz

Frank J. Tomes f.tomes na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 9 19:17:04 CEST 2001

Dobry den,
mel jsem problemy s instalaci rh7.1cz. Jde o vypalena isa z
ftp.linux.cz, md5sum souhlasil.
V prubehu instalace pri kopirovani baliku tak asi v polovine procedury
se instalace ukonci, na obrazovce se mihne napis instalation exited
abnormally, a pocitac zatuhne.
Jde o amd 400, disk 10.8 GB, 128 MB RAM. Power management byl v biosu
vypnuty.
Pred tim na nem bezel skoro rok rh6.2 cz bez problemu.

Zatim jsem tam nainstaloval zpatky rh6.2cz, ale povazuji to za docasne
reseni.

Nejake tipy?

dik, frank

Pacta sunt servanda = nejvyssi zasada pravni
Quitum non movere = nejvyssi zasada administratorska

Mgr. Bc. Frank J. Tomes
Manesova 1667, 356 05 Sokolov, Czech Republic
tel./fax: +420 168 628844  GSM: ask me via e-mail
e-mail: f.tomes na atlas.cz   ICQ number: 10175766
homepage: http://come.to/329RC106
Netscape AOL Instant Messenger: Franko CZ   IRC: Franko