problemova instalace rh7.1cz

Pátek Srpen 10 00:08:31 CEST 2001

On Thu, 9 Aug 2001, Frank J. Tomes wrote:

> mel jsem problemy s instalaci rh7.1cz. Jde o vypalena isa z
> ftp.linux.cz, md5sum souhlasil. V prubehu instalace pri kopirovani
> baliku tak asi v polovine procedury se instalace ukonci, na obrazovce
> se mihne napis instalation exited abnormally, a pocitac zatuhne. Jde o
> amd 400, disk 10.8 GB, 128 MB RAM. Power management byl v biosu
> vypnuty.  Pred tim na nem bezel skoro rok rh6.2 cz bez problemu.

a) zkontrolujte CD, je-li dobre vypalene. V koreni CD-ROM je soubor
   md5sum.txt a v nem navod.
b) zkontrolujte, zda mate v poradku pameti. Odkaz ma memtest86 je na
   adrese http://www.linux.cz/redhat-cz/#FAQ
c) zkuste instalovat s parametrem ide=nodma, v novem RH je jadro rady
   2.4.x, ktere sice umi nektere veci lepe, ale je haklivejsi na
   ruzny HW

--
                        Milan Kerslager