Spickovy SQL server pro Linux

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Srpen 10 09:19:34 CEST 2001

On Thu, Aug 09, 2001 at 11:56:19AM +0100, Petr Klimovic wrote:

>  T> zahrnout. To mi potvrzujete uvadenymi patrametry Vaseho db serveru
>  T> -
>  T> 2x P100. Ten nas stavajici ma 2xXeon450/2MB cache, 2 GB RAM, 2x
>  T> RAID5/1 po 6ks HDD (celkem 70GB) a nestaci. Novy bude mit 2 (4)x
 Je otazkou je-li todle vykonostne optimalni. Nedavno jsem hovoril s
jednim Oracle guru a ten si stezoval, co ze to ty vyrobci disku vyrabeji,
ze nejlepsi je 5 disku po 2Gb nez dnes vyrabene 10Gb. A ze pokud se
pouziji velke disky tak stejne zustanou z casti prazdne :-)

			Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/