Spickovy SQL server pro Linux

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Pátek Srpen 10 11:19:33 CEST 2001

>Apache - nevím jestli se něco nezměnilo, ale verze pro win32 byla vždy
>označována jako testovací což asi samo o sobě o něčem svědčí.
>"At present, the Win32 port of Apache is not as stable as the UNIX version"
>hned na první stránce http://httpd.apache.org :O))))

Souhlas, ale vím, že jako intranet na MS serveru běží bez potíží léta.
Apache je neuvěřitelně pěkný WWW server.

>PHP - pod win32 je použitelné většinou jako CGI např. ISAPI modul je na
>světě asi tak 2-3roky a pořád jsou s ním jen problémy. Takže o
>plnohodnotném portu se asi bavit nelze.

Jako CGI, nebo jako modul do Apache.

>GIMP - z vlastní zkušenosti mohu potvrdit že win32 verze je padavější a
>odvážil bych se říci i pomalejší.

Chvilku jsem testoval, které části dát dohromady, ale teď je stabilní,
alespoň u mě. Zkušeností jsem přišel na to, že je potřeba mimo jiné smazat
pluginy pro TIFF, které GIMPa neuvěřitelně zasekávaly.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác

  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk
  sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting