Spickovy SQL server pro Linux

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Pátek Srpen 10 11:15:56 CEST 2001

>Ono v roce 1985 bylo jasne, ze budou nejake Windows vhodne pro
>provozovani DB serveru???

Beru a omlouvám se.

>Protoze (krome MySQL) to nejsou DB servery :-) A nevim nakolik se lisi
>kod Win a Unix verze serveru MySQL (ale asi dost, kdyz se musela
>platit). Cast z vyse uvedenych projektu pouziva pro beh ve Windows zase
>Cygwin.

Myslím si, že vidíte CygWin i tam, kde není. Viz můj minulý příspěvek.

>mezi OS a vlastni server je nutne pridat 2 podstatne komponenty (Cygwin
>a knihovnu cygipc, ktera emuluje sdilenou pamet a semafory), proste
>nelze docilit stability a rychlosti jako na Unixech.

Řeknu Vám toto, před rokem jsem se o toto pokokušel. Neuspěl jsem, nejspíše
vlastní vinou. Pokud mě nasměrujete na WWW, kde si můžu o tom něco přečíst,
budu rád.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác

  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk