Bezdratové propojení dvou PC

Erich Vinclav vinclav.erich na ives.vs.sk
Pátek Srpen 10 12:27:42 CEST 2001

Dňa Pi 10. August 2001 11:44 ste napísali:
> Zdravim,

> Presne obracene. Symphony je levna hracka pro domaci pouziti, naproti tomu
> je RangeLan2 mnohem spolehlivejsi a rychlejsi i na vetsi vzdalenosti
> (12km). Samozrejme je RL2 i drazsi.  Ovladac pro linux jsou na
> ftp.komacke.com/pub/rl2isa-driver a jsou stejne pro Symphony i RangeLan2.

Hmm... Zaujalo ma to, vedel by som to vyuzit (hlavne tych 12 km), ale na
strankach www.proxim.com som videl maximalny dosah 300m. Takze, pokial je
pravda, ze ma tych 12 km, mozte ma prosim naviest skade to mate?

Zdravim,
--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice