Bezdratové propojení dvou PC

David Tok theo na fact4web.cz
Pátek Srpen 10 12:34:02 CEST 2001

On Fri, 10 Aug 2001, Erich Vinclav wrote:

:Dňa Pi 10. August 2001 11:44 ste napísali:
:> Zdravim,
:>
:> > :mel jsem pujcene toto: http://www.proxim.cz/produkty/symphony.html
:> > :je pravdou, ze jsem to s kamaradem zkousel na W9x, ale ma to na CD i
:> > :ovladace pro Linux a fungovalo to v zastavbe na primou viditelnost na
:> > :vzdalenost cca 400m bez problemu. Zkouseli jsme PCI verzi s antenou,
:> > : ktera je v krabici, vyhozenou z okna.
:> >
:> > Eventualne pouzit od proximu RangeLAN2 (ISA), myslim, ze je o neco
:> > levnejsi, ale neni tak dobra. Obe utahnou realne (+-) 0,5Mbit.
:>
:> Presne obracene. Symphony je levna hracka pro domaci pouziti, naproti tomu
:> je RangeLan2 mnohem spolehlivejsi a rychlejsi i na vetsi vzdalenosti
:> (12km). Samozrejme je RL2 i drazsi.  Ovladac pro linux jsou na
:> ftp.komacke.com/pub/rl2isa-driver a jsou stejne pro Symphony i RangeLan2.
:
:Hmm... Zaujalo ma to, vedel by som to vyuzit (hlavne tych 12 km), ale na
:strankach www.proxim.com som videl maximalny dosah 300m. Takze, pokial je
:pravda, ze ma tych 12 km, mozte ma prosim naviest skade to mate?

RangeLAN2 a Symphony jsou dodavane asi s 12cm dlouhymi antenami pro
pouziti doma, nebo kanclu. Neni problem je navesit na trosku silnejsi
anteny a pak uz neni problem ani tech 12km.

--

d.a.v.i.d.
Digital Artificial Violence and Infiltration Device