grafika i815 a RENDER a antialias fonty

Ivo Kocvara xkocvara na fi.muni.cz
Pátek Srpen 10 12:16:58 CEST 2001

tief na server.hit.sk wrote:

> Zdravim.
>
> Ma niekto skusenosti s i815 grafikou a render a antialiasingom ?
> skusam to nejako rozbehat, teda hlavne tie fonty
> ale jednak o tom neviem najst vhodny text a ani sa mi poriadne
> nedari, jedno som si vsimol pri spustani to pise extension "RENDER"
> missimg .. bla bla bla, no a fonty su hrozne.

Jestli jsem to dobre pochopil, tak XFree86 z distribuce RH7.1cz "RENDER"
extension nepodporuji -- instaloval jsem to na jeden stroj a KDE psal
prave ty "missing RENDER extension ..." a `xdpyinfo' ji nevypise.
Kdyz jsem si pak doma prekompiloval XFree 4.1.0, je tam navic knihovna
`libXrender.so' a xpyinfo extension RENDER taky najde. Jenze doma zase
nemam KDE, tak nevim, jak vyzkouset, ze to jede (<- TO je moje otazka,
kde muzu videt krasne antialiased fonty ??????);-)

--
ivo kocvara