grafika i815 a RENDER a antialias fonty

tief na server.hit.sk tief na server.hit.sk
Pátek Srpen 10 12:38:27 CEST 2001

Noo, vyriesil som to, natvrdo som dal do konfigu KDE
nech ich pouziva, stiahol som fonty s windows, a upgradeol
Xy na 4.1.0 a zacalo to antialiasovataj bez RENDER. Ale zdalo
sa mi to hrozne pomale ... po vymene karty za geforce dualhead sa
to vsetko vyriesilo, proste tak karta i815 je hrozne pomala
a slaba :-(((.

matus

ps: este som nerozbiehaval dualhead na tej geforce, su s tym
    nejake problemy ? ako to funguje ? je mozne napriklad
    mat v jednom okne nonstop otvorene vmware a v druhom Xy ?