Bezdratové propojení dvou PC

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Pátek Srpen 10 12:42:00 CEST 2001

Zdravim,

> Hmm... Zaujalo ma to, vedel by som to vyuzit (hlavne tych 12 km), ale na
> strankach www.proxim.com som videl maximalny dosah 300m. Takze, pokial je
> pravda, ze ma tych 12 km, mozte ma prosim naviest skade to mate?

tech 300m je s dodavanymi antenkami (takove male, asi tak 1dB).

Na vetsi vzdalenost uz jsou potreba externi anteny (jako u vsech ostatnich
bezdratu). Dosazitelna vzdalenost zalezi jen na odvaze, jak silnou antenu
nasadit  :-))  a s 24dB parabolama jde dosahnout (pry) 18km a docela bych
tomu veril. My mame vyzkousenych 12km s antenami 18dB....(teda s RangeLanem,
Symphony nam delalo ve meste potize i na vzdalenost cca 1,5km).

Zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301,623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin