Bezdratové propojení dvou PC

Radek Hnilica radek na kvark.balga.cz
Čtvrtek Srpen 30 16:07:00 CEST 2001

> cena sa mi celkom paci, v HW sa ale nevyznam,
> staci kupit teda dve karty do PC
> lepsie anteny (ake? kolko stoja? - vzd. 1-2 km)
> a uz to moze frcat?
> alebo treba aj bridge ci dalsie komponenty?

No, pokud vam nestaci dodavani gumidci (gumove antenky) pak potrebujete
na kazdou stranu
	redukci na velky koaxial (vyrobi se z konektoru od gumidka
		a z konktoru na koaxial, kratky maly koaxialek
	koaxialni kabel k antene
	konektor na druhou stranu koaxialu
	antenu (parabola, yagi, ...)
	montaz paraboly
	a abych nezapomel jeste tam muste nekam vrazit bleskojistku.

pro kratsi vzdalenosti by mohly poslouzit yagi anteny, rika se jim
v tomto pasmu vetsinou tubusy, protoze jsou kompletne zakrytovane.
Tim snizite naklady na paraboly.

Ten koaxial je samozrejme pro prislusne pasmo, a samozrejme ze nemuze
byt dlouhy, pak je treba pouzit koaxial s mensim utlumem kteremu
se spis hodi rikat trubka.  Rozhodne ho neohnete na malem polomeru,
stejne se to nesmi.

Jinak nestaci vam znat jen vzdalenost, ale musite znat i uroven
"ruseni" od jinych pouzivajicich totez pasmo.
Tedy cim vetsi bordel na pasmu, tim smerovejsi anteny pouzivat,
pripadne s vetsim ziskem (no musite je prekricet).

Prima vyditelnost je nutnosti.
Teda slysel jsem o instalaci, kde provozuji dvoubodove spojeni
"odrazem od spodni casti kovove strechy budovy jenz se nachazi mezi
obema body"

Nicmene znamy co se v tom vyzna to ohodnotil: "jsou to prasata."

Doporucil bych at vam s tim pomuze nekdo kdo s tim ma zkusenosti,
umi to a neni prase.

--
Radek Hnilica <Radek at Balga dot CZ>
  will be <Radek at Hnilica dot CZ> in near future

No matter how far down the wrong road you've gone, turn back.
						Turkish proverb