Spickovy SQL server pro Linux

Horák Daniel horak na sit.plzen-city.cz
Pátek Srpen 10 12:59:48 CEST 2001

> ale tim, ze
> komponenty (Cygwin
>
> Řeknu Vám toto, před rokem jsem se o toto pokokušel. Neuspěl
> jsem, nejspíše
> vlastní vinou. Pokud mě nasměrujete na WWW, kde si můžu o tom
> něco přečíst,
> budu rád.

V soucasne dobe je nejjednodussi nainstalovat PostgreSQL primo z
instalacniho programu Cygwin. V /usr/doc/Cygwin/postgresql-7.1.2.README
jsou pak popsany veci specificke pro tento port jako: jak poustet
PostgreSQL jako sluzbu, co jineho je potreba mit, apod.

Reseni problemu lze hledat v konferencich (a jejich archivech)
pgsql-cygwin a pgsql-ports (na www.postgresql.org) nebo cygwin-apps a
cygwin (na www.cygwin.com).

			Dan