2 zvukovky pod linuxem , USB scanner a printengine

Miki Foist napalm na zvlasnyskola.cz
Pátek Srpen 10 13:01:00 CEST 2001

Zdravim,

 jsem de facto novackem v uzivani linuxu i coby multimedialni stanice.
Jelikoz  se zabyvam postprodukci audio nahravek, mam v pocitaci instalovane
dve zvukove karty: SBLIVE a RME DIGI 96/8 Pro ....

Ve Woknech jsem resil prepinani mezi obema zvukovkami klasicky pres Nastaveni
-> Multimedia ...

Jenze Linux mi tak nejak druhou zvukovku ignoruje, nevite nahodou jak na to?

 Dale je mi pak zahadou, jak pod linuxem installnout USB scanner ...
konkretne mam HP 5370c ... jakmile necham nabehnout usbd, zacnou mi litat
jakesy timeout.bulk errorry .... v tomhle mam vazne hokej ...

 Pak mam jeste jednu otazku, je lepsi CUPS nebo ten druhy postscriptovy
GhostScript? Pod CUPSem mi S400 beha docela dobre, ale tak nejak porad jen
v uspornem modu ... :)

 	Diky za jakoukoli odpoved

    S pozdravem

    Miki
...::: Webmaster http://www.zvlasnyskola.cz :::...
...::: E-mail: miki na zvlasnyskola.cz         :::...
...::: ICQ:31064434                         :::...