2 zvukovky pod linuxem , USB scanner a printengine

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Srpen 10 13:55:02 CEST 2001

On Fri, 10 Aug 2001, Miki Foist wrote:

> Zdravim,
>
>  jsem de facto novackem v uzivani linuxu i coby multimedialni stanice.
> Jelikoz  se zabyvam postprodukci audio nahravek, mam v pocitaci instalovane
> dve zvukove karty: SBLIVE a RME DIGI 96/8 Pro ....
>
> Ve Woknech jsem resil prepinani mezi obema zvukovkami klasicky pres Nastaveni
> -> Multimedia ...
>
> Jenze Linux mi tak nejak druhou zvukovku ignoruje, nevite nahodou jak na to?
>
>  Dale je mi pak zahadou, jak pod linuxem installnout USB scanner ...
> konkretne mam HP 5370c ... jakmile necham nabehnout usbd, zacnou mi litat
> [...]

nevim, nakolik vam to pomuze, ja to nestudoval, ale jsou tady lide, kteri
pripravuji primo multimedialni distribuci, info v cestine, viz
http://www.penguin.cz/novinky-view.php3?id=247

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487