Zaheslovany disk stale pristupny + LILO

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Srpen 10 14:16:45 CEST 2001

Dobry den,

On Fri, Aug 10, 2001 at 01:32:38PM +0200, Marian Plic wrote:
> "Marian Plic" <plic na dioss-elcom.cz> writes:
> Tady asi nekdo nepochopil,co to je System commander.Copak ho nikdo
> nezna?Takovej skvelej bootmanager.sice neni free,ale koho to zajima.Myslim

no, s jednim systemem ochrany disku jsem se potkal taky kdysi na
fakulte... Stacilo nabootovat cisty DOS a spustit ndd. Ten se
sice cukal, protoze nenasel FAT tabulku, ale kdyz jsme ho nechali
FAT-ku vyhledat, tak ji nakonec nasel kdesi na konci disku. Tak
jsme mu potvrdili, ze ji chceme skutecne zapsat tam, kam patri,
on to udelal a bylo po "sifrovani" ;-))).

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek