Rozpoznani zarizeni pcmcia

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Srpen 10 16:38:04 CEST 2001

Ano, z karty zjistí identifikaci, kterou následně porovná se záznamy v
konfiguračním souboru.

A řetězce, které z karty zjistí jsou správné? Na jednom notebooku jsem
zápasil s tím, že nepřečetl správně identifikaci karty a pak
pochopitelně nebyl schopen přiřadit správný ovladač.

Slávek.