Posta + dialup (delsi)

Karel Vyskočil karel1 na students.zcu.cz
Sobota Srpen 11 19:48:32 CEST 2001

Ahoj, chtel bych poradit jaky program na odesilani posty pouzit.
Mam bezny domaci pocitac na kterem pracuji 3 lidi. K internetu se
pripojuji pomoci vytaceneho spojeni. Kazdy uzivatel ma alespon
jednu postovni schranku na nekterem freemailovem serveru. Na
stahovani posty se mi celkem uspesne povedlo nastavit fetchmail.
Chtel bych ale poradit jaky pouzit postovni program k lokalnimu
dorucovani a k odesilani posty ven. Postu ven bych posilal
pravdepodobne pres smtp server meho isp. Mam nainstalovan RH7.1cz
a je zde sendmail, ale ten se mi zda pro muj ucel priliz robusni.

Dale bych potreboval drobnou radu s jiz zminenym fetchmailem. Ze
vsech schranek se mi dari postu pres pop3 stahnout, ale jeden
server vyzaduje nejake zabezpecene overovani hesla a fetchmail se
s nim proste nedomluvi. Muzete mi poradit co mam v
/root/.fetchmailrc
jeste poupravit. Myslim, ze je asi jine cislo portu, ale nevim to
jiste a to cislo take nevim.

Zde je cast vypisu z /root/.fetchmailrc:

poll pop.zcu.cz with proto POP3 port 110
       user 'myusername' there with password 'mypasswd' is charlie
here options
fetchall pass8bits mimedecode warnings 3600
    antispam 571 550 501 554

Predem vsem dekuji.
--
Karel Vyskočil