Posta + dialup (delsi)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Srpen 11 20:26:38 CEST 2001

Karel Vyskočil <karel1 na students.zcu.cz> writes:

> Ahoj, chtel bych poradit jaky program na odesilani posty pouzit.
> Mam bezny domaci pocitac na kterem pracuji 3 lidi. K internetu se
> pripojuji pomoci vytaceneho spojeni. Kazdy uzivatel ma alespon
> jednu postovni schranku na nekterem freemailovem serveru. Na
> stahovani posty se mi celkem uspesne povedlo nastavit fetchmail.
> Chtel bych ale poradit jaky pouzit postovni program k lokalnimu
> dorucovani a k odesilani posty ven. Postu ven bych posilal
> pravdepodobne pres smtp server meho isp. Mam nainstalovan RH7.1cz
> a je zde sendmail, ale ten se mi zda pro muj ucel priliz robusni.

Klidne tam sendmail nechte. V rehdatu se nakonfiguruje celkem rozumne
pres linuxconf, zvlast kdyz se posta odesila pres smarthosta. A postu
posilejte urcite pres server providera, protoze cim dal vice stroju
pouziva RBL pro blokovani IP adres dialup uzivatelu a tak se z dialupu
primo tezko mailuje.

> Dale bych potreboval drobnou radu s jiz zminenym fetchmailem. Ze
> vsech schranek se mi dari postu pres pop3 stahnout, ale jeden
> server vyzaduje nejake zabezpecene overovani hesla a fetchmail se

Pokud pouziva SPA, tak to fetchmail neumi, pokud neco jineho, tak asi
ano, ale potrebovali bysme vice informaci. Na tom serveru asi nekde
pisou, co pouzivaji ne? Nebo alespon jeho jmeno...

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311