bash a alias

jaci na econet.cz jaci na econet.cz
Sobota Srpen 11 22:28:00 CEST 2001

> Naprosto standartne:
> [mira na mit mira]$ alias ahoj='echo $*'
>
> mozna se taky budete chtit podivat na funkce v bashi
nemyslete si, ze je kazdej uplnej kreten;)

...ale az tak moc snad blbej nejsem:)))
Jen jsem to  zjednoldusil az moc  a koukam ze jsou lidi kteri
se na to nachytali :))

takze priklad  cislo dve:

alias test='echo "parametry jsou  .... a pustim treba ls"; ls'

..doufam ze ted uz je to zrejmy a ze jsem nezanesl dalsi
zmatek (priklad pisu z hlavy, nesedim u linuxu -na N9110 me
jeste nebezi:))

Jak na to koukam, tak alias bude muset asi poustet pomocny
shell script ve kterym bude echo $* a spusteni prikazu.
Ted me napada ze to bude i lepsi:))

JaCi