Mozilla 0.9.3 a fotnty v GUI

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Neděle Srpen 12 11:45:59 CEST 2001

On Sun, Aug 12, 2001 at 10:51:26AM +0200, Jiří Mlíka wrote:

>      To jsem zkoušel. Bohužel to nezabralo.

Tak v tom případě budete muset vyeditovat fonty v samotném Chrome
(skinu) mozilly. Viz /usr/lib/mozilla/chrome/
Např. rozbalíte modern.jar (pomocí unzip) a v textových souborech
najdete definice fontů a nahradíte je svými. Anebo můžete zkusit
nějaký Chameleon na editaci Chromes (nezkoušel jsem).

Mimochodem, jaký přesně řešíte problém? Příliš velké fonty pro Menu?
Zkuste proházet pořadí fontpath v konfiguračním souboru XFree86 nebo
xfs.

--
   Martin Mačok
  underground.cz