Mozilla 0.9.3 a fotnty v GUI

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Neděle Srpen 12 19:52:02 CEST 2001

Martin Mačok wrote:

> Tak v tom případě budete muset vyeditovat fonty v samotném Chrome
> (skinu) mozilly. Viz /usr/lib/mozilla/chrome/
> Např. rozbalíte modern.jar (pomocí unzip) a v textových souborech
> najdete definice fontů a nahradíte je svými. Anebo můžete zkusit
> nějaký Chameleon na editaci Chromes (nezkoušel jsem).

     Také jsem nad tím uvažoval, ale připadá mi to poněkud brutální. Pokud
to je jediná cesta jak změnit font (velikost) GUI, tak ať se jdou milí
vývojáři Moziilly vycpat.
     Zajímavé je, že 0.9.2 má velikost fontů v menu optimální (mám
nainstalované obje verze).

> Mimochodem, jaký přesně řešíte problém? Příliš velké fonty pro Menu?

     Příliš malé a nečitelné fonty.

> Zkuste proházet pořadí fontpath v konfiguračním souboru XFree86

     Ano, vím, že toto občas pomůže, ale také to považuji za zhovadilost od
autorů problémové aplikace.

     S pozdravem
                               Jiří Mlíka

P.S.
Moc rád bych tento problém vyřešil, protože 0.9.3 se mi jeví velice
stabilní a bezproblémová oproti předchozím verzím.