Spickovy SQL server pro Linux

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Neděle Srpen 12 11:32:43 CEST 2001

    IMP> Navrhněte to MS. A pokud je tu určité rozložení sil v OS, musí
    IMP> se brát v úvahu.

[...]

    IMP> Ostatně Linux mě štval se svým přístupem ke GIFům před nějakým
    IMP> časem (zvýšil jsem tehdy % času na Windows), a zajímalo by mě,
    IMP> co by dělal, kdyby mu Adobe zatrhlo PostScript, například.

Linux ani PostgreSQL za to nemohou.  Jsou vyvíjeny s cíli které jsou
zřejmě odlišné od vašich potřeb.  Na tom není nic špatného, poohlédněte
se po jiném softwaru.  Ventilovat tu frustrace z toho že jste si
nainstaloval Linux přestože potřebujete něco jiného je asi zbytečné.

Milan Zamazal

--
Free software is about freedom, not about free beer.  If you care only about
the latter, you'll end up with no freedom and no free beer.