Mozilla 0.9.3 a fotnty v GUI

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Neděle Srpen 12 21:07:29 CEST 2001

On Sun, Aug 12, 2001 at 07:52:02PM +0200, Jiří Mlíka wrote:

>      Příliš malé a nečitelné fonty.

A mate spravne nastavene DPI? Mezi 0.9.2 a 0.9.3 se tusim pridala
autodetekce DPI a prizpusobeni velikosti fontu, mozna vas X
server/monitor pouziva spatnou hodnotu DPI.

Muzete jednak zkusit spustit X server s parametrem -dpi <hodnotaDPI> a
jeste si pro jistotu spravnou hodnotu dpi napsat do Preferences/Fonts
v Mozille.

Jinak mne uz toho moc nenapada. Mozilla bohuzel nepouziva nativni
widgety na systemu, ale na druhou stranu na naproste vetsine systemu
vypada dobre - a hlavne vypada stejne na Mac OS X, BeOS, Windows,
Solaris, Linux, OS/2, OpenVMS ...

>      Ano, vím, že toto občas pomůže, ale také to považuji za zhovadilost od
> autorů problémové aplikace.

On je docela problem s tim, ze Mozilla si rekne o font z nejakym
nazvem a nemuze si byt jista, jaky presne font jake kvality od serveru
dostane ... Bohuzel je skoro kazdy Linux nakonfigurovan jinak a
obsahuje casto uplne jine fonty jinych kvalit pod stejnymi jmeny...
Napr. na Windows je toto jednodussi, tak jsou vetsinou vsude fonty
naprosto stejne.

> Moc rád bych tento problém vyřešil, protože 0.9.3 se mi jeví velice
> stabilní a bezproblémová oproti předchozím verzím.

0.9.2 a 0.9.3 jsou obe docela dost stabilni. Netscape 6.1 je upravena
verze M0.9.2 a taky je to prvni opravdu stabilni Netscape 6.x ...

Preji hezky den

--
   Martin Mačok
  underground.cz