Zvukovka Quad X-Treme 256 R

Pondělí Srpen 13 01:06:37 CEST 2001

Dňa 10. aug 2001 o 11:15, Marek Dieze napísal(a):

> chtel bych se optat, zda jsou nejake nove zkusenosti (dobre-spatne) s
> touto kartou. Je to zvukovka s radiem. V archivu jsem neco nasel (viz
> odkaz), ale nepotesilo to :-(. Takze bych rad vedel, jestli se situace
> zmenila nebo mam dat od toho rychle ruce pryc.
> http://www.linux.cz/lists/archive/linux/64462.html

ten prispevok patri hodou okolnosti mne. napriek pocitatocnemu zistenie
nebolo rozbehanie karty problemove a alsa drivery mi spolahlivo funguju
v kadej novej verzii. spominal sa problem s nevyuzitim vsetkych styroch
vystupov, ale to by vraj malo byt coskoro opravene.
samostatna kapitola je radio, ktore nechodi (aspon to co je integrovane
so zvukovkou)..

imho je ta karta fajn, takze ruky prec davat nemusite:)

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk