FEC a bonding (was: Vykon Linux routera/firewallu)

Veros Kaplan veros na tac.cz
Pondělí Srpen 13 08:48:20 CEST 2001

David Rohleder wrote/napsal:

: > > Muzu doporucit i Intel EtherExpressy.
: >
: > anooo :) tiez nezatazuju procak len alan cox raz povedal nieco v style ze
: > eepro worx perfect, when they worx
:
:
: Navic intel k tem serverovym adapterum dodava ovladace, ktere umi
: treba FEC (fastetherchannel - znasobi propustnost n krat)
: az pro 8 karet.

  Dotaz: Je FEC a port-bonding totéž, nebo ne?
  Pokusně jsem to zkoušel, a průtok se moc nezvýšil. Nevylučuji ale že
to bylo způsobeno ne-úplně-vhodnou konfigurací switche. Obě karty to
používalo.

S pozdravem

Věroš Kaplan
--