FEC a bonding (was: Vykon Linux routera/firewallu)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Neděle Srpen 19 22:31:31 CEST 2001

veros na tac.cz (Veros Kaplan) writes:

> David Rohleder wrote/napsal:
>
> : > > Muzu doporucit i Intel EtherExpressy.
> : >
> : > anooo :) tiez nezatazuju procak len alan cox raz povedal nieco v style ze
> : > eepro worx perfect, when they worx
> :
> :
> : Navic intel k tem serverovym adapterum dodava ovladace, ktere umi
> : treba FEC (fastetherchannel - znasobi propustnost n krat)
> : az pro 8 karet.
>
>   Dotaz: Je FEC a port-bonding totéž, nebo ne?
>   Pokusně jsem to zkoušel, a průtok se moc nezvýšil. Nevylučuji ale že
> [...]

No podle dokumentace v driveru by to opravdu melo byt
ekvivalentni. Ale na druhou stranu ten driver od intelu rozlisoval tri
rezimy prace: AFT (adaptive fault tolerance), ALB (adaptive load
balancing) a FEC - u toho je nutne, aby u vsech karet bylo stejne
nastaveni (rychlost, half/full duplex).

Jake to byly karty? Jaky to byl switch? Na switchi musi byt obvykle
receno, ze porty jsou ve FEC modu.

Brno, Czech Republic