Spickovy SQL server pro Linux (shrnuti)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Srpen 13 10:15:21 CEST 2001

On Sat, Aug 11, 2001 at 07:51:11PM +0200, TomCat wrote:

> Protoze se to nejak zvrhlo na diskuzi o kvalitach PostgreSQL, povazuji za
> nutne pripomenout, ze o tom to puvodne nebylo. A zrovna tak jsem nechtel
> s nikym polemizovat, jestli na mou aplikaci PG* staci nebo ne.
> Tady prostor pro polemiku bohuzel neni. Za prve SAP PG* nepodporuje

 Myslim, ze v te debate zaznelo, ze neni vsechno zlato co se blyska. I SAP
DB ma sve vady na krase.

> a ma pro to zatracene dobre duvody (uz tento argument prebiji vsechno) a za druhe mi
> ukazte nejakou aplikaci PG* na takto velke databaze pri pozadovanem poctu transakci za s.
> a pro danou zatez. Neverim, ze neco takoveho realne existuje.

 V konferencich PG se obcas objevuje nekdo z DB techto velikosti. Posoudit
jak moc realne ty aplikace jsou neumim.

 Uznavam, ze pro vas je SAP DB dobrym resenim a ani vam to nikdo asi nebude
rozmlouvat. Je dobre, ze je zde dalsi OpenSource DB (i kdyz OpenSource neni
jen o licenci). Pouze si myslim ze se mylite v tom, ze PG je nutne spatny
software, ktery saha SAP DB nekam po kotniky.

				Karel

PS. nastavte si korektni delku radek ve vasem mail klient. Hrozne spatne se
    na to jinak odepisuje. Dik.

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/