Informovani uzivatele o novem e-mailu

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Srpen 13 12:00:30 CEST 2001

On Mon, Aug 13, 2001 at 07:22:35AM -0400, DaSt wrote:
> Jenze kdyz ji vybere tak se nedozvim, ze prisla. Jsem zvykly ze systemu
> OpenVMS, ze po prichodu posty se objevi na obrazovce hlaska:
> "New mail from ....."
>
> Lze to nejak jednoduse udelat?

Jaky pouzivate shell?
Ja mam "zsh" a mam nastaveno:
[martin(pts/11):~]% grep -i mail .zshrc
mailpref=~/mail
mailpath=(/var/mail/martin $mailpref/redakce'?New mail in $_'
          $mailpref/sec-ug.adm'?New mail in $_')
[martin(pts/11):~]%

Kdyz mi prijde email do nejakeho z nastavenych mailboxu, tak se pred
dalsim vypisem prikazoveho radku vypise "New mail in ...".

Neco obdobneho umi i tcsh (a myslim, ze i bash). Hledejte na jejich
manualovych strankach.

Pokud chcete neco "agresivnejsiho", tak si najdete nejaky "biff",
anebo si proste na nejake konzoli nechte bezet nejakeho mail klienta
(treba mutt), ktery vam pipne.

Preji hezky den

--
   Martin Mačok