Informovani uzivatele o novem e-mailu

DaSt dast na regionet.cz
Pondělí Srpen 13 15:17:49 CEST 2001

On Mon, 13 Aug 2001, Martin Mačok wrote:

> Jaky pouzivate shell?
> Ja mam "zsh" a mam nastaveno:
> [martin(pts/11):~]% grep -i mail .zshrc
> mailpref=~/mail
> mailpath=(/var/mail/martin $mailpref/redakce'?New mail in $_'
>           $mailpref/sec-ug.adm'?New mail in $_')
> [martin(pts/11):~]%
>
> Kdyz mi prijde email do nejakeho z nastavenych mailboxu, tak se pred
> dalsim vypisem prikazoveho radku vypise "New mail in ...".
>
> (treba mutt), ktery vam pipne.

Dekuju za odpovedi.
Pouzivam bash a tam se to nastavuje takto
MAILPATH='$MAIL?"You have new mail in $_":~/mail/linux?"You have new mail in $_"'
MAILCHECK udava jak casto (v sekundach)

No, ale ja sedim u terminalu (tj. bez grafiky). Takze aktivni konsole je
jenom jedna. A kdyz pisu neco v editoru, tak se o tom nedozvim. Kdezto na
zminene OpenVMS to pipne a do spodni radky to napise info + pipne.
Specifikovani MAILPATH jeste navic chce abych v bash stisknul enter

Navi bash neumoznuje aby se zobrazilo od koho tem mail je
coz je Velmi dulezite. Kdyz mi bude psat manzelka tak prece kvuli ni
nebudu prerusovat praci na zdrojaku.

S pozdravem Dalibor