Instalace rh7.1cz a KDE

Kvapil Jaroslav (MHMP) Jaroslav.Kvapil na mag.mepnet.cz
Pondělí Srpen 13 13:23:26 CEST 2001

Dobry den,

nainstaloval jsem si %subj% a mam problem hned po ciste instalaci.
Kdyz chci nastartovat Xka (KDE), vypise mi to chybu ve fontech. A sice, ze
chybi  libqt-mt.so.2.3.0. Pokud jsem koukal na findrpm, tak nic takoveho
nenasel.
O jaky se jedna font ? Setkal se s tim nekdo ?

Dekuji a

S pozdravem ...

/                    jaroslav.kvapil na mag.mepnet.cz

 V ten nejnevhodnejsi okamzik vystane problem, se kterym nikdo nepocital a
samozrejmost,
 ktera je stokrat odzkousena, po stoprve prestane fungovat, o vyjimkach
zakonitosti nemluve.
 Murphy