Informovani uzivatele o novem e-mailu

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Úterý Srpen 14 10:13:14 CEST 2001

DaSt <dast na regionet.cz> wrote:
 : Preji pekny den,

 : prave jsem rozchodil (svym zpusobem) postu na mem RedHat 7.0
 : Mam naistalovany fetchmail release 5.7.4, kterym si vybiram pres pop3
 : postu.

 : Jenze kdyz ji vybere tak se nedozvim, ze prisla. Jsem zvykly ze systemu
 : OpenVMS, ze po prichodu posty se objevi na obrazovce hlaska:
 : "New mail from ....."

 : Lze to nejak jednoduse udelat?

mne az tak velmi chybalo oznamovanie mailu z vms ze som nevydrzal
a napisal som 2 programy ktorych kombinaciou sa to da dosiahnut :-)
(http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/pycmail.html,
http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/xtell.html)

v ~/.pycmailrc mam:
def tell():
    "announce just arrived mail if I am logged in"
    # of course, xtell is installed on the computer
    a=os.popen("xtell "+USERNAME+" >/dev/null 2>&1", "w")
    a.write("Mail from %s\n" % (ADDR_FROM[0] or ADDR_FROM[1]))
    a.write("Subject: %s\n" % SUBJECT)
    a.close()
tell()

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |