Mozilla a StarOffice - tipy

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Srpen 13 15:12:06 CEST 2001

> StarOffice - zjistil jsem, ze SO pada na usta (SIGABRT) pri prochazeni
>           seznamu fontu (napr. ve Writeru nebo Calcu), pokud narazi na
>           pismo, ktere neni k dispozici i pro xserver. Nekolik fontu,
>           ktere maji pred jmenem ikonku tiskarny a v dokumentaci jsou
>           tusim oznacovany jako Printer downloadable fonts, bohuzel neni
>           mozne odstranit (nebo jsem na to neprisel), takze se bud musi
>           zviditelnit pres font server a nebo alespon vytvorit patricne
>           aliasy. V mem pripade v systemu absentovaly fonty Lucidux*,
>           takze jsem udelal aliasy na Lucidu a od te doby je SO v klidu.

Me se osvedcil tento postup (pro RH) :
 - nainstalovat StarOffice-5.2-11rh70cz.i386.rpm
 - vzit soubor s fonty xfntscl2.1.1.1.noarch.rpm (ke stazeni u SuSe)
 - vykuchat z nej fonty
 - nakopirovat je do /usr/X11R6/lib/X11/fonts/latin2/Type1
 - pouzivat jen fonty Arial, Times New Roman a Courier (coz jsou
aliasy Nimbus Sans L Ee, Nimbus Roman No9 L Ee a Nimbus Mono L Ee)
 - pred nahledem pred tiskem vystup prohnat skriptem sofc (pri tisku
se dela automaticky).

Je to jednoduche, nevyzaduje to zasahy do konfigurace X-ek a funguje
to.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s