Mozilla a StarOffice - tipy

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Srpen 13 14:22:39 CEST 2001

On 13/08/2001, Miroslav BENES wrote:

> Me se osvedcil tento postup (pro RH) :
>  - nainstalovat StarOffice-5.2-11rh70cz.i386.rpm
>  - vzit soubor s fonty xfntscl2.1.1.1.noarch.rpm (ke stazeni u SuSe)
>  - vykuchat z nej fonty
>  - nakopirovat je do /usr/X11R6/lib/X11/fonts/latin2/Type1
>  - pouzivat jen fonty Arial, Times New Roman a Courier (coz jsou
>    aliasy Nimbus Sans L Ee, Nimbus Roman No9 L Ee a Nimbus Mono L Ee)
>  - pred nahledem pred tiskem vystup prohnat skriptem sofc (pri tisku
>   se dela automaticky).
>
> Je to jednoduche, nevyzaduje to zasahy do konfigurace X-ek a funguje
> [...]

Tim ale resite neco uplne jineho. Tady jde o to, ze ceska verze SO
(anglicka nevim) padne v okamziku, kdy v seznamu fontu nalistujete
takovy, ktery nema odpovidajici protejsek dostupny pro Xserver. A
protoze font Lucidux SO proste nevymluvite (neni uvaden nikde v
konfiguraci, je tam natvrdo), musite jej mit dostupny i v Xkach. Mozna,
ze to nema obecnou platnost, ale ja jsem na tenhle problem narazil na
obou pocitacich s RH 7.0, kde jsem to testoval.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka