Spickovy SQL server pro Linux

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Pondělí Srpen 13 14:51:16 CEST 2001

MP>Teď budu dost kritizovat. Psát zdroják se má tak, aby se již předem
počítalo
MP>s přenosem na jiné OS, zvláště u databází.

PK>Zkuste na nejmenovane platforme napsat program, ktery bude prelozitelny
PK>pod dvema ruznymi prekladaci a uvidite... :)

Ano, již jsem to několikrát udělal. Nevidím v tom zvláštní problém, pokud se
omezíte na slušné překladače. Jasně, některé problémy je problematické
přenést, ale databáze patří k těm jednodušším úkolům na portaci, alespoň dle
mého názoru.

PK>Neni potreba == ti, co to programuji, to nepotrebuji, a ti, co to
PK>potrebuji, nejsou ochotni nebo schopni to udelat sami nebo ten vyvoj
PK>zaplatit. Prekvapeni: takhle to funguje vsude.

S tímto naprosto souhlasím. Snad jen s poznámkou, že Ti, co to programují,
to prostě programují. Otázka je, jak je to doopravdy.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác

P.S.: Končím tento thread.

  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk