Spickovy SQL server pro Linux

Pondělí Srpen 13 15:29:13 CEST 2001

> Ano, již jsem to několikrát udělal. Nevidím v tom zvláštní problém, pokud se
> omezíte na slušné překladače. Jasně, některé problémy je problematické
> přenést, ale databáze patří k těm jednodušším úkolům na portaci, alespoň dle
> mého názoru.

	Tak to bych vazne chtel videt - vite jak je pracne psat multi OS
synchronizace, pristup k externim objektum apod? Jak jiz psal Karel,
prave v databazich je velice robustni jadro, ktere manipuluje s objekty,
ridi pristup k nim a nad nim je veskera omacka, mezi kterou lze s
uspechem zaradit lexikalni a syntaktickou analyzu SQL a jine nepodstatne
drobnosti...'-)

> S tímto naprosto souhlasím. Snad jen s poznámkou, že Ti, co to programují,
> to prostě programují. Otázka je, jak je to doopravdy.

	Ja to nazyvam velmi lapidarne - jsou programatori a lepici kodu, kazdy
at si vybere...;-)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno