USB scanner Genius HR6 pod Suse 7.1 prof.

Pavel Cejka pavel.cejka na kapsa.club.cz
Pondělí Srpen 13 22:14:14 CEST 2001

Zdravim,

mam Suse Linux 7.1, nainstalovany SANE 1.0.4 i XSANE 0.70 (jadro verze
2.4.0). Snazim se rozchodit scanner HR6 znacky GENIUS, pri pouziti usbview
jsem se dozvedel, ze se take jmenuje "Color Page Vivid 3150" => USB funguje a
scanner komunikuje. Tento scanner je zrejmne shodny i s levnejsim modelem
Color Page Vivid III, kteremu chybi pouze nastavec na diapozitivy.
( scanner jsem testoval i pod Windows a bez problemu pracoval )

Zkusil jsem dopsat do /etc/rc.config.d/usb.rc.config radek:

USB_DRIVER="scanner"

(scanner je momentalne jedine USB zarizeni pripojene k tomuto poc.)
Dale jsem do /etc/usbmgr/usbmgr.conf v kategorii SCANNER pridal radek:

vendor 0x0458 product 0x2004 module usbscanner

Presto nedoslo k zavedeni potrebneho modulu. Pri pokusu nastavit scanner
pomoci programu YAST se stale zobrazuje chyba "SCSI scanner nenalezen".
Stejne tak pri spusteni XSANE se ukaze okno "no devices available".

Jeste jsem nasel stranku http://homepages.paradise.net.nz/stevenel/scanner/.
Z ni jsem stahnul moduly ke scannerum s chipsetem E3 (coz by snad mel mit i
HR6). Nicmene nepodarilo se.

Lze tento scanner pod Linuxem provozovat ? Jak ?

Diky
Pavel Cejka

email :  pavel.cejka na kapsa.club.cz
icq    :   111317324