USB scanner Genius HR6 pod Suse 7.1 prof.

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Pátek Srpen 24 20:39:39 CEST 2001

Dne po 13. srpen 2001 22:14 jste napsal(a):
> Zdravim,

Dobry vecer

> mam Suse Linux 7.1, nainstalovany SANE 1.0.4 i XSANE 0.70 (jadro verze
> 2.4.0). Snazim se rozchodit scanner HR6 znacky GENIUS, pri pouziti usbview
> jsem se dozvedel, ze se take jmenuje "Color Page Vivid 3150" => USB funguje
> a scanner komunikuje. Tento scanner je zrejmne shodny i s levnejsim modelem
> Color Page Vivid III, kteremu chybi pouze nastavec na diapozitivy. (
> scanner jsem testoval i pod Windows a bez problemu pracoval )

Mam ten samy, pod win je taky OK

> Jeste jsem nasel stranku
> http://homepages.paradise.net.nz/stevenel/scanner/. Z ni jsem stahnul
> moduly ke scannerum s chipsetem E3 (coz by snad mel mit i HR6). Nicmene
> nepodarilo se.

no, na tu stranku sem se dival a je tam navod, jak zjistit, jestli skener co
neni na jejich seznamu pracuje s tim driverem. zkuste ve Windows po
nainstalivani ovladace najit soubory E1.ini a jeste jeden (ted si
nevzpominam, nerad bych kecal, je to na jejich faq). Ja ty soubory teda
nenasel :(((

> Lze tento scanner pod Linuxem provozovat ? Jak ?

=> zatim asi ne :((((
kdybyste precejen na neco prisel, poslete prosim announci do konfery nebo
primo na muj mail, rad bych taky skenoval pod Linuxem.

PS ze ja vul se tehdy nepodival na stranku sane, kdyz sem v obchode vahal
mezi Umaxem a Geniusem :(

jarda
--
J<@>http://www.jardik.f2s.com/