stavova stranka na raw tiskarne pres Sambu

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Úterý Srpen 14 09:02:24 CEST 2001

Co mate na tiskarny ? U nas mame HP LJ 4MV pripojene primo na sit.
U techto tiskaren je  nutno se prihlasit primo na ni telnetem a nastavit si
ze nechci tisknout informace o tisku (banner).
===JetDirect Telnet Configuration===
         banner: 0 to disable, 1 to enable
 Type "?" for HELP Or "quit" to save-and-exit
 Or type "exit" to exit without saving configuration parameter entries
Na panelu se to nastavit neda.
Daniel Prynych