stavova stranka na raw tiskarne pres Sambu

Ales Krajnik mr.titan na seznam.cz
Úterý Srpen 14 09:29:10 CEST 2001

U nas pouzivame tiskarnu HP LJ 4000 PCL 6 series pres sambu. Pouzivame CUPS.
Tenhle system ma konfiguracni nastroj zvany KUPS - bezi pod KDE - a ackoliv
graficky nastroje nepouzivam nejak zvlast casto, tenhle jsem si oblibil. Daji se
tam prave nastavit i bannery pro tisk.