mod_auth_mysql-2.20 ?? nebo je vyssi verze ?

M.B. benes na email.cz
Úterý Srpen 14 11:08:20 CEST 2001

VYRESENO;

Apache/1.3.14 (Unix) AuthMySQL/2.20 CSacek/2.1.5 PHP/4.0.3pl1 mod_ssl/2.7.1 OpenSSL/0.9.6

reseni : dle navodu na inetu co jsem nasel nepomohlo, ani prolinkovani na ap_alloc.h, ci
uprava zdrojaku na tuto hlavicku se odkazujici. - ovsem toto reseni nezavrhuji, zda se, ze
vetsine lidem toto pomohlo.. tak nevim. U mne po takove uprave kompilace probehla, ale
v provozu se objevovalo "Segmentation fault" a nefunkcnost AuthMysql ...

Mne pomohlo nasledujici - .. vsechny balicky mam dynamicky zavadene, pouze
ten Authmodul jsem, jak bylo v navodu uvedeno zavadel prilinkovanim a novou kompilaci
apache :-( Takze jsem jeste badal, jak i tento modul zavest dynamicky. v dokumentaci to
neni napsano...;

udelal jsem tedy toto
v mod_auth_mysql jsem prekopiroval config.h na auth_mysql_config.h a pote

/usr/local/apache/bin/apxs -i -a -I/usr/local/mysql/include/mysql -L/usr/l
ocal/mysql/lib/mysql -lmysqlclient -c mod_auth_mysql.c

vytvoril modul... (cesty si nalezite upravte); ..takhle mne to funguje v poradku
(a nemusi se znova kompilovat apache :-)) )

Martin Benes