mod_auth_mysql-2.20 ?? nebo je vyssi verze ?

David Haring dave na salsero.ibp.cz
Úterý Srpen 14 10:37:34 CEST 2001

"benes" <benes na email.cz> writes:

> Dekuji za doporuceni ; zkousel jsem jak upravu zrojaku, tak prolinkovat
> danou
> hlavicku na novou (alloc.h --> ap_alloc.h) (tak to treba doporucuji na
> http://appwatch.zdnet.com/lists/php-general/Week-of-Mon-20010402/011755.html
> a na dalsich konferencich) ovsem nebylo to reseni - opet segmentation fault;
> Daemon sice najede, ale zlobi a error_log je plny segmentation falt pri
> jakemkoli
> hintu.

hm, bezet by to melo, napr. na test serveru mi bezi nasledujici:

Apache/1.3.17 (Unix) PHP/4.0.4pl1 AuthMySQL/2.20 mod_fastcgi/2.2.3
mod_ssl/2.8.0 OpenSSL/0.9.6

jste si jist, ze jste vse konfiguroval/kompiloval ve spravnem poradi?

zdravi David Haring