OT: chveni obrazu

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Úterý Srpen 14 12:33:14 CEST 2001

brz na centrum.cz wrote:

> Dobry den,
> prosim, rad bych se pozeptal zde, v kolegiu znalcu, zdali nekdo
> nema zkusenost ci radu jak odstranit chveni (ne blikani) obrazu
> na monitoru. Je to 21" Microscan ADI a chveje se na nem obraz pri
> jakemkoli OS, GUI, i na linux terminalu.
> Domnivam se, ze to bude zpusobeno kolisanim napeti v siti,
> bohuzel jedine reseni ktere znam je 'vyhlazovac' napeti z oblasti
> HiFi Accuphase (bohuzel za 60.000,- nebo tak neco). Zmeny
> rozliseni, obn. frekvence, atp nepomohly, obraz se chveje i v
> prostem VGA. Z dosahu monitoru jsem odstranil vsechny rusive
> [...]

Rekl bych na 90%, ze jde o pusobeni vnejsiho elektromagnetickeho pole. Zkuste
monitor prestehovat jinam. Mam zkusenost s beznou klimatizaci, ktera byla
vzdalena od monitoru 6m a dokazal neprijemne trast s obrazem. Ve vetsina
podobnych problemu v me praxi bylo nalezeno rusive elmg. pole v okoli.

--
Jiri Svoboda
svoboda na istrade.cz