OT: chveni obrazu

Michal Cihar cihar na email.cz
Úterý Srpen 14 14:42:48 CEST 2001

> Rekl bych na 90%, ze jde o pusobeni vnejsiho elektromagnetickeho pole.
> Zkuste monitor prestehovat jinam. Mam zkusenost s beznou klimatizaci,
> ktera byla vzdalena od monitoru 6m a dokazal neprijemne trast s obrazem.
> Ve vetsina podobnych problemu v me praxi bylo nalezeno rusive elmg. pole v
> okoli.

Mel jsem velmi podobny problem (taky se mi chvel obraz) a po nekolika
reklamacich monitoru (nekolikrat ho vymeninili, coz me zmatlo, ale asi se
ani nepodivali jestli mu neco je...), provozu jen z ups a dalsich nemoznych
pokusech, jsem zjistil ze ruseni bylo elmg. pole ze zarivek v krame o patro
niz (toto jsem zjistil vyhozenim jistice tohoto kramu ;o) a pak zkoumanim
co by to asi mohlo byt). Ted ty zarivky nepozivaj a ja jsem spokojenej....

S pozdravem
        Michal Cihar
        cihar na email.cz
        cicom.kgb.cz